بیست اسکریپت قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس اسکریپت
سرخط خبرها
خانه >> فرهنگی >> ۱۱ نکته سری آموزش سئو در همدان

۱۱ نکته سری آموزش سئو در همدان

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و آموزش سئو فرایند تأثیرگذاری بر مشاهده آنلاین یک وب سایت یا صفحه وب در نتایج ناپایدار موتور جستجو است که به نتایج “طبیعی” ، “ارگانیک” یا “درآمد” گفته می شود. SEO همیشه مورد علاقه من بوده است ، اما هرگز تا همین اواخر یک اولویت تمام عیار نبوده است.

من مانترا ساده را دنبال می کنم؛ اگر کسی نتواند شما را ببیند یا پیدا کند ، مهم نیست. به عبارت دیگر ، اگر وب سایت ، پست ها و محصولات شما فراتر از صفحه سوم نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند ، جذب ترافیک / بازدید کنندگان کافی به وب سایت شما دشوار خواهد بود (عدم / ترافیک کم = عدم / فروش کم). بنابراین ، اجرای تکنیک های سئو سایت بسیار مهم است و می تواند منجر به جذب کافی ترافیک و فروش شود.

بسیاری از مطالعات اهمیت حضور در صفحه اول نتایج جستجو را برجسته می کنند. آن را راحتی یا تنبلی بنامید ، بیشتر جستجوگران کلیک خود را برای صفحه یک نتیجه محدود می کنند. به گفته فیلیپ پترسکو ، “به طور متوسط ​​، ۷۱٫۳۳٪ از جستجوها با یک صفحه ارگانیک در یک صفحه انجام می شوند. صفحه دو و سه فقط ۵٫۵۹٪ از کلیک را دریافت می کنند. تنها در صفحه اول ، پنج نتایج اول ۶۷٫۶۰ درصد کل کلیکها را نشان می دهد و نتایج ۶ تا ۱۰ تنها ۳٫۷۳ درصد را به خود اختصاص می دهد. ”

سئو چیست؟

کسب اطلاعات در مورد سئو و استفاده از بهترین شیوه ها رتبه های برتر را تضمین نمی کنند. با این وجود ، این مزیت های استراتژیک را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد نبردهای SEO خود را با عاقلانه تر انتخاب کنید. به عنوان مثال ، من تصمیم می گیرم در مورد موضوعات خاص ننویسم ، زیرا احتمالاً آن پست ها رتبه خوبی کسب نمی کنند (با توجه به رقابت).

چه کسی باید SEO را یاد بگیرد

جستجو اگرچه SEO فقط یکی از بسیاری از فعالیتهای بازاریابی آنلاین است ، مهمترین چیز برای یادگیری است. درک این امر در رتبه بندی در موتورهای جستجو و هر جایی که جستجو جستجو باشد ، به عنوان مثال ، در اماکن بازار مانند آمازون و eBay کمک می کند. اگر SEO را باید یاد بگیرید:

مرتباً محتوا ایجاد کنید
صاحب وب سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنید
تمایل دارید استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را گسترش دهید
فعالیت های بازاریابی آنلاین مانند وابستگی ، محتوا ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدیویی را انجام دهید
به عنوان مثال در بازارهای آنلاین درآمد کسب کنید ، به عنوان مثال ، آمازون ، eBay ، Fiverr و Upwork
دوره های SEO ، آموزش و آموزش
در تلاش برای یادگیری سئو ، فرد می تواند از نتایج جستجو (طعنه) ناراحت شود. خوشبختانه قرار گرفتن در معرض سئو و سیستم عاملهای یادگیری الکترونیکی به من این امکان را می دهد تا شما را در مسیر درست بیان کنم. توصیه می کنم دو یا سه دوره و منابع را ذکر کنید. پس از آن ، قانون کاهش بازگشت تنظیم می شود و اطلاعات تکرار می شوند.

Google

Google مترادف با جستجو است و یک امپراتوری جستجوی جهانی را کنترل می کند. بیشتر ارائه دهندگان آموزش محتویات خود را بر اساس موتور جستجوی Google ، الگوریتم ها و اطلاعیه ها پایه گذاری می کنند. Google برای کسب اطلاعات در مورد بازاریابی آنلاین و سئو ، سیستم عامل های زیادی را ارائه می دهد. راهنمای مختصر SEO Starter و صفحات وب Google Search چگونه باید خوانده شود.

Coursera

Coursera از طریق مشارکت با دانشگاه ها و سازمان های برتر امکان دسترسی به بهترین آموزش های جهان را فراهم می کند. به عنوان مثال ، برای ارائه دوره های آنلاین با استنفورد ، ییل و پرینستون همکاری کرده است. دانشجویان می توانند دوره های دوره را بصورت رایگان و یا هزینه دریافت گواهینامه های تکمیل دوره بپردازند. علاوه بر این ، در رشته های مختلف دارای مدرک و تخصص می باشد.

Coursera با همکاری دانشگاه کالیفرنیا ، دیویس ، یک دوره جامع تخصصی شش دوره ای در زمینه سئو را ارائه می دهد. چندین دوره تخصصی را گذراندم و کاملاً تحت تأثیر مطالب قرار گرفتم. توصیه می کنم اگر می خواهید گزینه های شغلی خود را گسترش دهید یا می خواهید یک مشاور سئو شوید ، هزینه این برنامه را پرداخت کنید.

مجله موتور جستجو

ژورنال موتور جستجو (SEJ) به تولید آخرین اخبار جستجو ، بهترین راهنماها و نحوه کار برای SEO و جامعه بازاریابی اختصاص یافته است. آنها مقالات روشنگری مانند “مرگ جستجوی ارگانیک (همانطور که می دانیم)” و سایر مطالب مرتبط با بازاریابی آنلاین منتشر می کنند. این یک راهنمای مبتدی برای سئو را ارائه می دهد که ارزش خواندن دارد.

Moz

Moz در سال ۲۰۰۴ به عنوان مشاوره SEO شروع به کار کرد و طیف وسیعی از نرم افزار را به عنوان راه حل های خدماتی (SaaS) ارائه می دهد. نام تجاری آن مترادف با SEO است ، و این یک اقتدار جهانی محسوب می شود. در واقع ، در صفحه اول برای نتایج جستجوی “SEO چیست” دو نتیجه دارد. Moz از گنجینه منابع یادگیری آنلاین شامل راهنماها ، وبینارها (Mozinar) ، آزمونها ، whitepapers و موارد دیگر استفاده می کند.

HubSpot

HubSpot محتوای فوق العاده ای را در مورد بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک منتشر می کند. آکادمی آن دوره های آنلاین رایگان و عالی را ارائه می دهد. HubSpot دارای پست های بی شماری در مورد SEO و چند فیلم است که ارزش دیدن آنها را دارند ، یعنی نحوه یافتن استراتژی SEO که متناسب با مشاغل شما باشد و چگونه HubSpot از وبلاگ نویسی استفاده می کند تا رتبه ۱ در گوگل را کسب کند.

SEMrush

SEMrush یک مجموعه بازاریابی همه در یک است که شامل بیش از ۳۰ ابزار و گزارش است که به شرکتها کمک می کند تا به صورت آنلاین بهتر به بازار عرضه کنند. این کمک می کند تا کاربران با تحقیقات کلمات کلیدی و بهبود وب سایت. این وبلاگ ، وبینارها ، راهنماها و پادکست ها در مورد سئو را ارائه می دهد.

Udacity

Udacity یک nanodegree بازاریابی دیجیتال جامع ارائه می دهد که شامل SEO ، اصول بازاریابی ، استراتژی محتوا ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل و ابزارهای مختلف Google Ads می باشد.

Yoast

Yoast به شما در بهینه سازی وب سایت خود از طریق نرم افزار جستجوگرها و منابع آموزشی کمک می کند. محتوای رایگان و پولی را ارائه می دهد.

درباره ی rajabyy

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *